Hey Mama.....

17 augustus 2014 - Belleville, Canada

Voordat ik een paar dagen weg ga wil ik mijn Mams nog even laten weten dat ik het fantastisch vindt dat je me nu kunt volgen via je nieuwe I-Pad! Wat ben ik trots op je dat je de "stoute schoenen" hebt aangetrokken en de "digitale Wereld" leert ontdekken. Fijn dat je mij zo een beetje kunt volgen zo ver van huis.

Hol van Ow!!!!!! En dikke kus

1. Renetos:
    19 augustus 2014
    Hoi André, bedankt voor je prachtige verslagen, wij genieten van je passie voor de natuur en kunnen ons zo een aardig beeld vormen wat je daar zoal ziet en meemaakt. Momenteel volgen wij de serie "de baardmannetjes" "http://www.hansdorrestijn.nl/Baardmannetjes.html die ons allerlei prachtigs voorschotelen uit eigen land. Je noemde in je verslag de Ijsvogel , deze vogel noemde Hans Dorrestijn de Kitschvogel aller vogels door zijn veel te opvallende blauw. Ja! ............zelfs ik ga ervoor zitten als bovenstaande heren dit prachtige vogelprogramma presenteren. We hopen dat je ons nog veel moois en prachtigs kunt laten zien en blijven je berichten volgen. Pas goed op jezelf en ik hoop dat de "uitrusting" die je mee hebt gekregen naar tevredenheid werkt. Groeten, Ria en René XXX